Wednesday, November 5, 2008

Surprise..!!!....伴郎

真的难以相信。。。。
我可以在这种场合和我的旧同学见面。。。尤其是。。她是伴娘。。而我是伴郎。。。真的是那么巧合。。
Elaine 是我的辅友小学同学也是3B班的同学。。
我可要谢谢李夫人给我这个惊喜。。。
这张照片就是我的证据已当过伴郎和遇见旧同学。。。

P/S。。还好没有给Ng先生看到。。。不然他会吃醋以为我跟Ng夫人合照。。Shhhhhh

4 comments:

Unknown said...

She is Li Ling, right? I believe she still in Penang. Have to tell Ah Fat.

Chee Hean

Massimo Lim said...

Yes she is....

Elaine said...

I still keep in touch with Ah Fat. Just u guys, long time din meet.
Maybe we shall organise a reunion....lol

Unknown said...

meet oredi, last 2 years..you looks tall again.